Tuesday, December 16, 2008

apa yg penting......kerjasama!


me n arxd kt mid

mst korang pelik nape ngan tajuk posting fyan ni kan.actually ari tu fyan lepak2 kat umah arxd sbb offday,sementara tgu arxd siap fyan tgk r tv.kitaorang plan nk g mid aritu.tbe2 kuar citer wonder pet.mmg x ley blah citer dier,kelakar nk mati lagu2 yg diorang nyanyi sbb da alih ke bahasa melayu.fyan gelak smpai nak pecah perut.ptg tu kitaorang g mid sbb tbe2 fyan rasa nak g pets wonderland.huhu.

wonder pets. :-P

11 comments:

Pikato ezorA said...

mmg gile lwk cte wonderpets 2!
aku ske gile lagu die bile nk p selamatkan binatang2.lol.
(adeq junior aku nyanyi lagu ni comel gile!xle blah!)

fyanAzami said...

haha....mmg x ley blah citer ni
:-P

Mie said...

kami xbesar..kami xkuat..
ape yg penting?
hahaha..
sambg sendiri..

fyanAzami said...

hahaha....tau gak ek?
:-P

afi drahman said...

oowh so this is wonderpets!
huhu. comel!

"apa yg penting... kerjasama!"

fyanAzami said...

jom nyanyi ramai2 lagu tu

monkey said...

wonderpet2
kami dah dtg
menyelamatkan haiwan dlm kesusahan

kami tak besar dan
kami tak kuat

tapi bila kerjasama
semua kerja jadi mudah

WONDERPET!!!

fyanAzami said...

haha...jom ramai2 tgk wonderpet!

Rikhman said...

hahaha..meh dtg rumah i..tgk ngan ika..
die suka gila.

fyanAzami said...

owh yer ker?
xtau la plak ika ske gak citer tu
dier ske yg malay ke english?
i ske yg malay nyer jer...

hana@Bella said...

Haa..Sme lahhh..
Yg malay lgi feeling..~~~
wakkakaka